První dny s novým členem rodiny

22.04.2014 18:20

Už když jsme si Bárta přivezli domů, jsem věděla, že ten roztomilý papoušek nebude jen mého manžela, ale hlavně můj. :-)

Začátky byly pro nás náročné, tedy hlavně pro mě. Já jsem nikdy papouška neměla, tak jsem hledala informace na internetu a kde se dalo a hlavně jsem se řídila intuicí. Manžel by teď určitě namítal, že tou intuicí jsem měla trochu šetřit, protože jsem našeho papouška strašně rozmazlila. :-) V podstatě si zvykl, že může být pořád venku z klece, když jsme doma a že se mu plně věnujeme. 

Zajímavé bylo pro nás první koupání. Poměrně dlouho se koupat nechtěl, a tak jsme hledali na internetu, všude psali, že papoušci milují koupání a ono furt nic. Jednou, když jsem v kuchyni něco omývala v dřezu a Bárt mi seděl na rameni, tak mi sletěl do dřezu a chtěl se koupat. A tak se naučil koupat se v dřezu pod tekoucí vodou (samozřejmě s vlažnou vodou a slabý proud vody). Protože po prvním koupání vypadal jak „zmoklá slepice“ a celý se třásl, tak jsem ho zkusila z dálky vysušit fénem. A od té doby jsme měli víkendový rituál, vykoupat v kuchyni a dřezu a poté vyfoukat fénem, což si náležitě užíval. :-)

Zpět

Kontakt

Aratingy zlaté

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode